Předchozí Další

Agile Project Management – jak vyhovět zákazníkovi, ale nefrustrovat programátory

Místost D0206 - 16:15:00

Při vývoji SW produktů, dřív nebo později vyvstane otázka, jak z vynaloženého úsilí vytěžit maximum. Pojďme se společně zamyslet nejen nad agilními přístupy ve vývoji SW, ale především při dodávce SW produktu zákazníkovi. Jak pracovat agilně, ale přitom udržet projekt v rámci daného rozpočtu, hodin a termínu. Budeme se bavit o tom, jak opětovně prodat již hotový kód, ať už se jedná o framework či krabicové řešení, které se upravuje na míru konkrétnímu zákazníkovi. Jak oddělení služeb komunikuje s vývojovým týmem a jestli je vůbec možné držet společný krok.

Jiří Janků

Je absolventem Service Science, Management and Engineering na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity v Brně. Jako konzultant realizoval řadu úspěšných transformačních projektů v oblasti IT Service Managementu, při kterých se vždy snaží najít ten správný mix lidí, procesů a nástrojů. Je zodpovědný za certifikaci produktů ALVAO na 7 ITIL procesů podle kritérií autority Pink Elephant a v současnosti působí jako Solution Architect s cílem poskytovat zákazníkům to nejlepší řešení jejich současných i budoucích potřeb.

Aleš Studený

Působil jako CIO ve společnosti B:TECH a vedoucí týmu IT specialistů ve společnosti ŽĎAS, dnes je ředitelem služeb ve společnosti ALVAO a členem CACIO a itSMF. Jeho tým konzultantů zlepšuje IT v českých i zahraničních firmách. Je aktivní v publikaci odborných článků na téma řízení IT (ITSM) a tuto problematiku také přednáší na vysokých školách. Lidé, kteří s ním pracují, ho často charakterizují jako člověka, který nikdy neztrácí humor a všechny dokáže nakazit zdravým idealismem.